THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zondag 29 augustus 2010

Dinsdag 20, woensdag 21 juli Miami / Amsterdam
dag 21/22

Onze laatste dag, we gaan naar huis. Om 12.20 uur vliegen we naar Washington dus na een bakkie zijn we de laatste spullen in gaan pakken. Na wat geschuif met de spullen zijn alle koffers net wel of net geen 23 kilo. We gaan het zien.
Voor de laatste keer wordt de auto voorgereden en nadat alles erin zit gaan we op pad. Eerst nog even langs de Walgreens voor een laatste kadootje en dan op naar het vliegveld. Ik bedenk onderweg dat mijn boekje nog op bed ligt, we gaan er niet voor terug. Ik zal misschien ooit nog wel eens te weten komen hoe het afloopt met de zus van Amadeus. Gelukkig heb ik nog een boek over voor de terugreis.
Op het vliegveld eerst naar Dollar om de auto in te leveren en ons bonnetje met 0 erop in ontvangst te nemen.
Daarna naar united en ondanks dat we al ingechecked hadden moesten we gewoon in de rij. Er waren maar liefst 2 medewerkers bezig die het zelf geloof ik ook allemaal niet snapten. Er werd nergens naar gekeken en zonder dat de koffers gewogen waren verdwenen ze uit ons zicht. Prima natuurlijk.
Na een laatste sigaret zijn we door de douane gegaan. De kinderen hadden trek en besloten nog wel wat van de mac te lusten. Ruud deed vrolijk mee op de vroege ochtend. Ik nam een broodje mozzarella/tomaat.
Daarna zijn we rustig aan boord gegaan en op tijd vertrokken naar Washington. Ruud viel al vrij snel weer in slaap.
In Washington hadden we anderhalf uur om over te stappen. We rookten nog een sigaretje en haalden wat te knabbelen voor in het vliegtuig. Daarna was het al weer tijd om te boarden. De kids keken verbaasd op toen ze hun plek zagen want Ruud en ik hadden economy + geboekt voor de terugreis. Een goede keus want de + zat nog niet half vol zodat John en Mike samen 5 stoelen hadden en Nina en ik ook. Ruud zocht 2 stoelen bij het raam maar had na zijn hazeslaapje op de eerste vlucht erg veel moeite om nog wat te slapen. De vlucht verliep voorspoedig. Al vrij snel werd de maaltijd gebracht, chicken voor John, Mike en Ruud en pasta voor mij. Nina kreeg dit keer een lekker kindermaaltijd.
We zijn iets vroeger dan gepland geland en om 7 uur kwamen we door de douane. Marco en Jenny waren er nog niet maar al snel kwam er een glimmende Touareg de hoek om. Marco had de auto weer keurig gepoetst.
Het was erg rustig op de weg en even na 8 uur stonden we weer thuis. Overdag hebben we nog wel een uurtje geslapen en s'avonds zijn we naar Rotterdam airport gereden want Ruud mag nog een klein uurtje vliegen naar Londen.
En zo zit onze vakantie er dan echt op voor dit jaar!

Rest ons nog om iedereen te bedanken voor de vele leuke reacties die we kregen op dit blog.

0 reacties: