THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 16 juli 2010

Dinsdag 13/ woensdag 14 juli 2010 Fort Myers

Dag 14 en 15

Als eerste hebben we gisterochtend op ons gemak ontbeten.

John en Nina bakten een wafel, er waren allerlei soorten brood, bagels, muffins, cornflakes, yogurt en fruit en koffie, thee en sapjes.
Daarna zijn Ruud,Nina en ik naar het vliegveld gereden van Tampa en hebben we de dodge weer ingeleverd. Het duurde even maar toen werd er weer een chrysler voorgereden, een witte dit keer. We hebben weer een volle tank maar waren weer anderhalf uur verder. Terug in het hotel hebben we de auto weer ingepakt, inmiddels kwart over 11, en besloten maar gelijk naar Fort Myers te rijden.

Eerst heeft Ruud Richard nog gebeld want Fenna is vandaag jarig! Gefeliciteerd Fenna en familie.
Na ruim een uur rijden zijn we gestopt bij de mac voor een hapje en een plaspauze. Geen hamburgers dit keer maar broodjes fishfilet en kipnugets.
Nog een klein uurtje gereden en we waren op de plaats van bestemming, het Outrigger beachresort. Het was inmiddels 3 uur en er was net een kamer klaar. We zitten op 1 hoog, de kamer is perfect met een keukentje, 2 tweepersoons bedden en een slaapbank, twee tvs, Charlie – een hagedis - die John had gespot in kamer maar we uiteindelijk niet meer zijn tegengekomen. En we hebben een schitterend uitzicht over het strand en de zee.

Mike, Ruud en Nina gingen gelijk het strand op. Nina was al snel terug, er stond een waarschuwing voor roggen, wat werd bevestigd door een Duitser die met zijn duikbril even onder water ging kijken om vervolgens met vrouw en kind als een speer het strand op te rennen, nadat er een stingray vanaf de bodem naar hem lag te kijken met die grote ogen van onder het zand.

Nina dook maar het zwembad in. Tegen etenstijd zijn we naar de publix gereden waar we vlees, brood en sla hebben gehaald wat we hier rustig op hebben gegeten. We hebben nog heerlijk buiten gezeten en zijn tegen 12 uur het bed ingekropen.

Vanmorgen waren we allemaal op tijd wakker, alleen Mike hield het tot 10 uur vol. We hebben hier broodjes rosbief, ham en pastrami gemaakt wat prima smaakte met een bakje thee en koffie. Ruud en Nina gingen daarna naar het zwembad waar Nina wat vriendinnetjes had gemaakt.

Mike en ik zijn naar de Tanger outlet geweest maar hadden het na ruim een half uur al wel gezien. Tegen 4 uur begon de lucht helemaal te betrekken en vanaf het balkon hadden we een mooi uitzicht op het onweer boven zee. Het was ook verkoelend dat de wind even aantrok.
Na een klein uurtje klaarde de lucht en zijn we op zoek gegaan naar een TGI. Een mooie rit later zaten we aan tafel. Na een bakje soep en wat nachoĊ› was de ergste trek over en Mike en ik deelden een hoofdgerecht (kip), we hadden meer dan genoeg. Terug op het resort zijn we bij het zwembad gaan zitten, er speelde een gitarist/zanger. Hij deed het goed. Nina is tot 21.30 uur in het zwembad gebleven en is daarna met een stel kinderen en volwassenen naar het strand gegaan. Wij zitten/liggen hier op de kamer te luieren. Morgen de spullen weer pakken en op naar Key West.